Monday 25 April 2011

FIRST ENTRY..AKU

SALAM semua...

ini merupakan post pertama aku untuk blog yang baru di cipta. actually aku ni takde la pandai sangat bab berblogging ni. tapi rasanya rugi pulak kalau takde blog becoz kerje macam aku ni memang mengadap komputer 24 jam. so rasanya banyak bende yang boleh share dan kongsi bila ada medium yang boleh kita berhubung dengan dunia luar..betul x?..untuk post pertama ini rasanya aku nak cerita tentang diri sendiri jer..aku a single mother yang ada 2 orang anak yang  masih kecil..title singgle mother ni rasanya berat sungguh nak diterima apabila kita tak mampu menerima di saat kita belum bersedia...tapi apakan daya suami yang tercinta telah dijemputNya 41 hari yang lalu...rasanya macam semalam jer kejadian berlaku..tapi hakikat tetap hakikat..kenyataan memang pahit tapi perlu terima jugak..alhamdulillah sekarang ni sedikit-sedikit semuanya dah back to normal...redha dengan ketentuaNya..yang paling penting amanat dan pesanan arwah untuk jaga putera dan puteri sentiasa tersemat di dalam hati...yang paling penting hidup ini perlu diteruskan jua.....

LAGU PENGUBAT RINDU


SALAM SAYANG,

2 comments:

  1. bagus2...meh sama2 berblogging sambil buat income....:)

    ReplyDelete
  2. ha ha..akak ni baru nak belajar..tak tahu nak tambah income cam ne..lin kna ajar ni

    ReplyDelete

Followers

About Me