Monday 25 April 2011

DURIAN OH DURIAN..

tadi masa balik tengah hari untuk makan di rumah..mak bercerita tentang anak sulung aku..abang, dia mengamuk nak makan durian..so terpaksala aki pergi ke chini untuk beli buah durian..daripada 7 biji durian yang dibeli..6 biji buah durian telah habis di makan ..mak aih banyak giler dia makan...anak aku tu sebenarnya tak berapa sihat  dua tiha hari ni..panas je badan tu..mujurla pagi tadi aku tak suap makan ubat..kalau tak ..memang tak boleh makan durian..anak aku sorang ni sebijik ikut selera aku..suka makan durian. masa kecik2 dulu memang aku suka makan durian..tapi bila dah besar ni kurang sikit..time ada makan jugak he he..tapi ada jugak orang tak suka makan durian kan?..ish..ish rugi betul kalau orang tak suka makan durian..best ape..sedap

KUCING MAKAN DURIAN HE HE..




No comments:

Post a Comment

Followers

About Me