Monday 13 June 2011

IBU TERSAYANG..SEMBUHLA DIKAU

baru-baru ni ibu tercinta sakit urat..kesian dia nak dekat 2 minggu tak boleh jalan. Kalau nak jalan kena papah dek orang baru boleh bergerak. Masalahnya mak aku ni memang jenis takut dengan doktor..asal sebut je nak jumpa doktor mesti pelbagai alasan yang dia bagi. Hu hu biasalah orang tua..macamla doktor tu nak makan dia hu hu. Last2 sekali lepas semua adik beradik pujuk.. dia nak jugak jumpa doktor. Lepas doktor buat chekup rupa-rupanya urat di kakai ibu aku tu mengembang dan darah di bahagian kaki tak dapat nak jalan. So sebab tu la dia rasa sakit..Kalau keadaan ibu aku tu makin teruk hajat di hati nak pakat adik beradik bawak dia jumpa pakar jer. Tapi tu la masalahnya..bukan nak jumpa doktor nak makan ubat pun susah ibu aku sowang ni..hu hu..sebab tu la menurun kat cucu dia jugak susah makan ubat..hurmm. Harap-harap cepat2la ibu aku sembuh kesian tengok orang yang kita sayang menderita..kalau boleh biarla sakit dapat pada aku pun takpe asalkan dia sihat2 jer hendaknya...Sayang  HAPSSAH BINTI ISMAIL U ARE MY GREAT MOTHER walaupun suka membebel..he he



MY BELOVED MOTHER AND SISTER..

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me